close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

בדיקת ביוץ בדרך הטבעית – איך עושים אותה ומה הדרך הטובה ביותר לדעת אם את מבייצת

מערכת שורשטו אלול, תשפ04/09/2020

כל אישה שרוצה להיכנס להריון, צריכה לדעת מתי היא מבייצת, מתי הגוף מאפשר לה לנסות ולהיכנס להריון

תגיות:
כל אישה שרוצה להיכנס להריון, צריכה לדעת מתי היא מבייצת, מתי הגוף מאפשר לה לנסות ולהיכנס להריון. לשם כך על האישה להיות מודעת לנתונים השונים שיכולים להשפיע על כך וכן, עליה לערוך בדיקה שתוודא, האם אכן היא מבייצת או לא.
/>
ישנן דרכים שונות כיצד אישה יכולה לדעת האם היא נמצאת בתהליך ביוץ. אחת הדרכים היא באמצעות בדיקה טבעית. מדובר על בדיקה סטנדרטית אשר במשך שנים היה נהוג לבצע אותה, שכן לא היתה אופציה אחרת, מהימנה ומקצועית יותר. אך כפי שנוכל לראות בהמשך המאמר, לא רק שהשיטה איננה טובה בהכרח, אלא שהיא גם מאוד לא נוחה ביחס לשיטות מתקדמות יותר.

בדיקת ביוץ בדרך טבעית מתבצעת על ידי מקלוני ביוץ, בהם יש להשתמש כל יום על פי הנתונים של המחזור החודשי. יש שתי בעיות עם מקלונים אלה. הראשון, צריך לבצע את הבדיקה כל יום, אם מאחרים ביום אפשר לאחר את המועד. הבעיה השנייה היא, שבדרך כלל המקלונים מספקים מידע על אותו יום או אפילו באיחור של יום, כך שהם לא רלוונטיים כבר.

לבדיקת ביוץ אונליין בשני שלבים פשוטים.
בדיקת ביוץ בדרך טבעית היתה נהוגה בעבר כאמור, כאשר לא היו שיטות מתקדמות כמו שיש היום. ברגע שהחלו להיווצר שיטות הרבה יותר איכותיות, הרבה יותר מהימנות, אז נשים רבות נטשו את המקלונים ועברו להשתמש בהן. דוגמא טובה לבדיקה שמספקת מידע אמין ואיכותי, הוא מכשיר דייזי.

כיצד מכשירי דייזי מספקים מידע אמין?
מחשבון ביוץ דייזי היא מכשיר ייחודי, אשר מאפשרת לאישה להזין את כל הנתונים הרלוונטיים על המחזור החודשי ומועדי ווסת, ובהתאם לכך, הוא יודע לספק לאישה תוצאה ברורה מתי היא תבייץ, מתי היא תהיה פורייה ומתי לא. בהתאם לכך, היא יכולה לתכנן את המועד בו תנסה להיכנס להריון.

מלבד הנתונים האישיים שהאישה מכניסה, הרי שהמכשיר גם מבקש ממנה למדוד את חום גופה אחרי שינה של מספר שעות רצופות, לפני שהיא קמה מהמיטה. בעזרת חום הגוף, הוא יכול לדעת האם האישה נמצאת בתהליך ביוץ או לא. כל הנתונים שהמכשיר קיבל ומקבל מהאישה, מאפשרים לו לדעת ברמת אמינות גבוהה מאוד, האם היא פורייה או לא. במידה וכן, הוא יציג לה אור אדום ובמידה ולא, אז הוא יציג לה אור ירוק.

צריך להדגיש, לא רק שהמכשיר קולט את כל הנתונים הרלוונטיים מהאישה, אלא שהוא גם מאפשר לה שימוש פשוט ונוח. אפשר לקחת את המכשיר לכל מקום אליו האישה נוסעת ובכל מקום בו היא מתכוונת לישון. כך היא לא תחמיץ בשום שלב את מועד הביוץ שלה. בצורה כזו, היא תוכל לתכנן את ההיריון שלה בצורה טובה ומדויקת.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה